Marketing internetowy – co warto o nim wiedzieć

Świat się zmienia i pędzi do przodu, dlatego jako przedsiębiorca musisz skupić się nie tylko na jakości świadczonych przez ciebie usług i wydajności poszczególnych pracowników, ale także skutecznym marketingu, dzięki któremu dotrzesz do szerszego grona nowych, potencjalnych odbiorców, którzy do tej pory nie mieli okazji spotkać się z twoją ofertą. Marketing internetowy to obecnie absolutny must have, o który powinieneś zadbać, by skutecznie prowadzić swój biznes. Sprawdź, jak może ci pomóc agencja marketingu internetowego.

  • Social Media marketing – czym jest content marketing
  • Działania w marketingu internetowym – jak skorzystać z marketingu internetowego i content marketingu

Social Media marketing – czym jest content marketing

Wiele osób błędnie uważa, że prowadząc działalność na skalę wyłącznie lokalną, a nie globalną, nie muszą inwestować środków finansowych w reklamę a szczególnie social media. Nic bardziej mylnego. Współcześnie konsumenci w dużej mierze informacje czerpią z internetu i to wcale nie z portali informacyjnych, a właśnie z mediów społecznościowych, które pozwalają na połączenie dawki informacji przeplatanych z rozrywką, która co tu dużo ukrywać jest najbardziej pożądanym contentem.

Chcąc połączyć możliwości platform społecznościowych z marketingiem internetowym funkymedia, czyli agencja marketingowa stworzyła ofertę dla właścicieli dużych i małych firm, dzięki której w kreatywny sposób zdobędziesz szerszą grupę odbiorców, tym samym rozbudowując twoje dotychczasowe działania i pomnażając zyski. Czy w takim razie popularne bannery, ulotki w skrzynce na listy i reklamy radiowe mają sens. Obecnie odchodzi się od takich działań na rzecz działań online, co pozwala na dotarcie do wybranej grupy odbiorców bez dużych nakładów finansowych.

Działania w marketingu internetowym – jak skorzystać z marketingu internetowego i content marketingu

Media społecznościowe i marketing internetowy to nieograniczone możliwości, o których nawet nie zdajesz sobie sprawy. Aktualnie coraz większą popularność w mediach społecznościowych zyskuje influencer marketing i video marketing, czyli krótkie formy video w postaci reels lub tik toków, które są oglądane znacznie chętniej, niż tradycyjne zdjęcia i posty. Dlaczego tak się dzieje? Bo bardziej skupiają uwagę widza i przyciągają ciekawą formą. Czy jednak samo wstawienie filmiku wystarczy? Aby dotrzeć do potencjalnych klientów wykorzystując reklamę, masz możliwość ustawienia grupy docelowej. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ dotrzesz do osób, które faktycznie interesuje twoja działalność, ma to ogromne znaczenie w przypadku lokalnych firm lub usług skupiających się na konkretnej grupie docelowej jak np. mamy, dzieci, czy właściciele zwierząt.