Reklama może przybierać wiele różnych oblicz, niekoniecznie reklama musi być tą, która znalazła się w telewizji, radiu czy gazecie. Jeśli Twoja branża, którą reprezentujesz, jest możliwa w przedstawieniu twarzą w twarz potencjalnemu klientowi, możesz skorzystać z możliwości, jakie dają hale namiotowe . Zastanów się, czy w Twojej okolicy organizowane są jakieś targi lub konferencje , które zahaczają o tematykę Twojego biznesu i spróbuj znaleźć się tam rozkładając odpowiednie hale namiotowe . Będąc prelegentem na konferencji masz szansę przedstawić siebie, swoją firmę oraz pokazać siebie jako profesjonalistę swojej branży.
Znajdź swoje miejsce wśród ludzi poszukujących Twoje usługi
Skupiając się wyłącznie na jednym kanale dystrybucji ograniczasz siebie oraz marketing swojej firmy wyłącznie do określonej grupy odbiorców, którzy niekoniecznie muszą być przekonani Twoimi usługami. Warto zrobić rozeznanie rynku i poszukać miejsca, gdzie pojawiają się podobne firmy do Twojej, a znajdziesz swoich potencjalnych klientów.
Konferencje są wspaniałym miejscem, aby pokazać swoją firmę nie pod kątem tego jak pełnicie usługi dla swoich klientów. Takie zapewnienia są często bez pokrycia, co oznacza, że wielu potencjalnych klientów po prostu ominie Twoje stoisko i pójdzie dalej kompletnie ignorując Twój przekaz. Postaraj się pokazać nie jako firma, a jako człowiek lub grupa ludzi, których celem jest spełnienie usługi, których misją jest pełniona usługa. Pokażcie siebie, ludzi, którzy kochają to co robią i chcą działać dla drugiego człowieka stawiając wysokie zyski dalej, za satysfakcją i zadowoleniem klienta.
Postaw na drugiego człowieka, nie stawiaj na pierwszym miejscu rzeczy związanych z tabelkami, zyskami, pieniędzmi czy dobrem firmy. Daj swojemu klientowi poczucie, że jest najważniejszy, ale także, że rozmawia z wysokiej klasy specjalistą, któremu warto zaufać i z którym warto utrzymać kontakt, aby móc w przyszłości, ewentualnie znów nawiązać współpracę.
Pamiętaj, że nawet klient, na którym zarobiłeś mało jest ważny. Daj mu to poczucie, a on może Ci dać coś więcej. Może zacząć Cię szczerze polecać dalej osobom, które mogą dać Ci ostatecznie większy zysk. Postaw za cel, aby uszczęśliwiać klientów, poszukiwać w nich szczęścia, przestawiać siebie na konferencjach jako specjalistę wysokiej jakości, a przyniesie Ci to duży sukces oraz niesamowitą satysfakcję z prowadzenia działalności.
Wiele osób radzi, aby przedsiębiorcy przede wszystkim stawiali na zysk z kolejnych miesięcy. To nie prawda. Najważniejsze, aby Twoi klienci stali się szczęśliwi i dobrze Cię pamiętali, a Twoja marka zacznie rosnąć w świadomości ludzi nie tylko w miejscowości w której działasz, ale także w pobliskich miejscowościach, a za jakiś czas może firma rozszerzyć swoją działalność na cały kraj, a nawet poza jego granice. Wszystko jest możliwe, szukaj okazji, bądź na konferencjach, pokazuj siebie, bądź dobrym specjalistą, a zapadniesz w pamięci wielu potencjalnych klientów.