Prowadzisz własną firmę i stosujesz aktywny marketing swojej marki? Stosujesz marketing w radiu, telewizji, internecie? Jednak czy pamiętasz w tym wszystkim nadal o swoim kliencie? Pamiętaj, że reklama ma poprawiać wizerunek Twojej firmy oraz poszerzać jego świadomość. Jeśli świadomość marki jest już zbudowana, warto zadbać o odpowiednią relację z klientami. Gadżety reklamowe to idealny sposób, aby poprawić relacje z obecnymi klientami, ale także, aby szybko budować relacje z nowymi klientami. Postaw na sprawdzone sposoby, zamów długopisy z logo Twojej firmy, dodatkowo warto zadbać o breloczki czy notesiki. Istnieją marki, które mogą zaszaleć i wydać limitowane koszulki czy nawet podpisane książki, jeśli akurat możecie sobie na to pozwolić.
Postaw na symbolikę
Pamiętaj, że wiele cech oraz domysłów snujemy oczami i wzrokiem. Postaw na to, aby gadżety były symboliczne, ładne, wpadały w oko oraz, aby były swoistym dodatkiem do wystroju otoczenia lub stroju obdarowywanej nim osoby. Dodatkowo notes z logo może być wspaniałym dodatkiem do życia klienta w taki sposób, że wciąż będzie obcował z Twoją marką podczas korzystania z niego. Daje to jemu ciekawy gadżet, który wykorzysta, a Tobie daje klienta, dodatkowo, jeśli Twój klient będzie z niego korzystał w miejscach publicznych, wiele osób może mimowolnie zauważyć Twoje logo na czyimś notesie.
Postaw na wygodę i jakość
Czy spotkałeś się z sytuacją, kiedy otrzymałeś od jakiejś firmy długopis z logo i on przestać dość szybko działać? Nie idź tym kierunkiem. Dając cokolwiek potencjalnego klientowi postaw na wysokiej jakości gadżety! Jeśli nie oszczędzasz na jakości darmowych gadżetów w oczach klienta będziesz firmą, która przejmuje się każdym szczegółem, więc zapewne wykonując usługę będziecie równie dokładni.
Postaraj się także zwracać uwagę na to, aby gadżet był w pełni wygodny, miał opływowy kształt i dobrze leżał w dłoni. Daje to obraz wysokiej jakości działania. Pamiętaj, że te wszystkie udogodnienia mogą kosztować wiele, jednak należy pamiętać, że na marketingu oraz odpowiednim odbiorze przez klientów nie ma co oszczędzać. Pamiętaj, że klient wciąż Cię ocenia, a Twoja konkurencja nie śpi, także działa, aby pozyskać Twojego klienta. W końcu dla nich także jest to potencjalny zarobek, a także stały klient. Nie można stawiać wyłącznie na to samo co wszyscy, postaw na wysokiej jakości gadżety , pokaż klientom, że zależy Ci na nich, nawet jeśli będą skorzy do odejścia od Twojej firmy. Kto wie, może u konkurencji będą mieli gorzej i za jakiś czas wrócą do Ciebie, a Ty przywitasz ich z otwartymi ramionami.
Każdy może się zagubić i popełnić błąd, nie skreślaj od razu byłych klientów. Warto się do nich odzywać, pytać czy mają lepiej, czy znaleźli to czego szukali u kogoś innego, jeśli nie, możesz zaproponować ponownie swoje usługi, albo poprosić o to, co by musiało się zmienić u Ciebie, aby klient wrócił. Nie musisz tego zmieniać, ale warto mieć informację co się klientom nie podoba.